انواع پنجره سه جداره ویستابست در قم کاشان
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
انواع پنجره سه جداره ویستابست در قم کاشان
پنج شنبه 17 آذر 1401 ساعت 18:7 | بازدید : 38 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

انواع پنجره سه جداره ویستابست در قم کاشان

ویستابست در گام نخست با تجهیز کارخانه ماشین آلات تولیدی دو کمپانی عظیم کراس مافای آلمان و گراینر اتریش، پروسه تولید خود را با ظرفیت ۱۰هزار تن در قالب تولید پروفیل ویستابست سایز ۶۰ میلی متر ۳ محفظه با رعایت استاندارد رال آلمان(RAL GZ716/1) و استاندارد اتحادیه اروپا آغاز نمود. تولید پروفیل درب و پنجره سه جداره ویستابست ویستابست، فعالیت تخصصی و اصلی شرکت می باشد که در حال حاضر نیاز بازار داخلی در سطح تمامی استانها را با دارا بودن کارخانه ای با ۴۰ خط تولید برآورده می نماید.

پنجره سه جداره ویستابست قم کاشان

این تصور که در پنجره های سه جداره کاشان، از پروفیلی غیر از پروفیل های دوجداره استفاده می شود نادرست است. پنجره سه جداره همانند پنجره دوجداره تولید می شود و تنها تفاوت آن در شیشه سه جداره و زوار سه جداره می باشد(البته در ابعاد استاندارد). یعنی اگر شما قصد تعویض پنجره قدیمی با پنجره Upvc را دارید، هم می توانید پنجره دوجداره استفاده کنید و هم پنجره سه جداره.

در پنجره سه جداره ویستابستنسبت به پنجره دوجداره وین تک، تفاوت در سه جداره بودن شیشه و زوار پنجره است. پروفیل های مصرفی شامل پروفیل فریم، پروفیل بازشو و پروفیل مولیون همان پروفیل های مورد استفاده در پنجره دوجداره است. فضای قرار گیری شیشه در پنجره های ویستابستبوسیله زوار (نگهدارنده شیشه) قابل کنترل است. فضای قرارگیری شیشه در پنجره سه جداره ویستابستبوسیله زوار سه جداره کنترل، پنجره تک جداره ویستابستبوسیله زوار تک جداره کنترل می شود. همانطور که در تصویر می بینید ابعاد زوار پنجره Upvc در مقابل چند جداره بودن شیشه تغییر پیدا می کند. در تصویر زیر برای تبدیل پنجره دوجداره قم به پنجره سه جداره ویستابست قسمت نارنجی ثابت است و قسمت سبز رنگ (زوار پنجره UPVC) تغییر پیدا می کند.

شاید اساسی‌ترین سؤال این باشد که آیا پنجره‌های سه جداره upvc دو برابر پنجره دو جداره یو پی وی سی مانع آلودگی صوتی می‌شوند ؟

در جواب می‌توان گفت که کارایی این پنجره‌ها در برخی مواقع چند برابر پنجره دوجداره کاشان upvc می‌باشد. برای استفاده از این پنجره حتماً بایستی محل کارشناسی دقیق شود تا بتوان بالاترین کارایی را از بکار گیری آن کسب کرد. برای پروفیل این نوع پنجره‌ها بعضی از کارخانه‌های تولید کننده پروفیل یو پی وی سی اقدام به تولید کرده اندکه بسته به بضاعت فنی هر کارخانه دارای کیفیت‌های متفاوتی است . ولی می‌توان توصیه کرد که برای بکارگیری پنجره‌های سه جداره بهتر است که از پروفیل‌هایی با کانالهای ۵ یا بیشتر استفاده گردد.

قیمت پنجره دوجداره قم کاشان

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

 درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :